Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bbreclame.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Veelgestende vragen over klachten

Schade aan uw levering kan helaas soms ontstaan tijdens het transport. Als dit het geval is horen wij dit natuurlijk graag van u. Wilt u dan zo vriendelijk zijn hiervan foto’s te maken en deze aan ons te sturen per mail naar info@bbreclame.nl mvv uw bestelnummer.

Indien er zichtbare schade zit aan de buitenkant van de verpakking dan ook hiervan graag een foto. Uiteraard nemen wij dan zo snel mogelijk contact met u op voor herstel van uw order
Scroll naar boven